torsdag 18 juni 2009

Ingen Inbjudan

Mördar-Ola och hans vänner har som bekant varit en etablerad serie i mer en tio års tid och snart sex månader på webben! Dock, som vanligt får vi höra om alla seriekonvent/festivaler i efterhand. När denna artikel kom till vår kännedom blev måttet rågat och ölen ljummen
DN. En stor Seriefestival har alltså ägt rum i New York och Mördar-Ola och hans vänner var som vanligt ej bjudna!

Vi har bestämt oss att bojkotta seriefestivalen i New York tills dess vi mottagit någon form av ursäkt.

/redaktörn

3 kommentarer:

  1. Ha, ha !!!!
    Jättekul !!!!!!
    Har sparat sidan i favoriter, och lagt till mig i följarlistan.
    Problemet är bara att jag inte brukar använda det, så jag kommer att glömma av att gå in och kolla...
    Funkar det inte att lägga in bloggen på Bloglovin´ ? - så kan jag ( Och troligtvis en massa andra ! ) prenumerera på nya inlägg därifrån.

    Det här var ju toppen !!

    SvaraRadera
  2. Ha, ha.....
    Det var bara jag som var dum i huvudet, och glömde skriva http:// före adressen när jag sökte...
    Nu har jag dig i Bloglovin´ !!!

    ( Och så har jag klickat på annonser på seriesidan, som tack för god läsning... )

    SvaraRadera